26 Kasım 2014 Çarşamba

Ödev

Algoritma ve veri yapilari odevimin deadline'ını kacirdim. Vize zamanina denk gelmesi de cok hostu mesela. 1 haftada bitmesi planlanan fakat 3 hafta suren vize zamani...

Daha Walking Dead ve American Horror Story'nin yeni bolumlerini bile izleyemedim! Persembeye kadar 2 odev, 2 de sinavim var. Hafta sonu rahatim. Gelecek hafta sonu yine sinavlarim var...

Bazen, ogrenme yetimi kaybedip kaybetmedigimi sorgulayacak oluyorum. Aptallasiyor muyum lan? Noluyor bana yani? Bir okulu bile bitiremedim mesela. Bilgi teknolojilerinden de soguycak gibi oluyorum anlamadigim zaman. KORKUNC! Severek okudugum bir bolume bile boyle hissedebiliyorsam, bende bi sakatlik var hakikaten.

Gecer umarim.
En kisa zamanda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?