9 Kasım 2014 Pazar

Asla!

Olmasin ya.
Mutlu olmasin!
Hicbir zaman mutlu olamasin!

Neden ben her taraftan kalbime kalbime tekme yerken, bana tekme atan kadin mutlun oluyor?!
Neden mutlu olabiliyor??

Etme bulma dunyasi degil mi? Neden eden bulmuyor? Benim her tarafimdan mutsuzluk fışkırırken, bana en buyuk kazigi atan kadinin her isi mukemmel yuruyor?!

Neden bu adaletsizlik?

Karsisindakini uzen insanlarin mutlu olduklarini gordukce, dunyanin da, evrenin de, tanrinin da adaletinin olmadigini cok daha iyi anlayabiliyorum.

Mutlu olamasin... Hicbir zaman... Hicbir zaman mutlu olmasini istemeyecegim... Hicbir zaman iyi olmasini istemeyecegim... HİCBİR ZAMAN. Omrunun sonuna kadar derdi olsun. Her seyi ters gitsin.
Beni mahvetti!
Kalbimi mahvetti!
Ruhumu mahvetti!
Aklimi mahvetti!

Her seyiyle, bana cok cektirdigi bir an bile aklindan cikmasin! Her iliskisinde bana attigi kazigi yesin...


Bu kadar sevmistim onu iste.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?