24 Mayıs 2014 Cumartesi

Ah be kedi...

Biliyorum, senin dusuncen "ayrildiktan sonra da arkadas kalabildim birisiyle, oh be" seklinde. Bu yuzden sana icimdekileri soyleyemiyorum.
Ben boyle degildim. Soyleyebilmem gerekirdi.
Degismisim demek ki... İsrar etmiyorum, merakli sorular sormuyorum... "Beni ozledin mi?" demiyorum. "Kampa gitmeyi dusundum" dedin ya, kiminle gidecektin? Tek mi gidecektin yoksa bana mi haber verecektin?

Her seyin cevabini biliyorum ki. Tekrar tekrar duyup da tekrar tekrar kalbimi parcalamak istemiyorum.
Yuzum sana gulerken, icim agliyor; agzim sana sevindigimi soylerken, kalbim "keske gitmesen" diyor; "arkadasim" diye surekli tekrarladigin kisinin yeni sevgilin oldugunu bilmeme ragmen arkadasin oldugunu kabul etmek istiyorum, ediyorum; "bir sey lazim olursa haber ver lutfen, gelirim" diyorsun da, gelme... Umutlanirim. "Konusuruz tekrar" diyorsun ya, deme... Konusursak, seni daha cok severim...
Sevmiyor olsam seni, konusmazdim da. Arkadasin degilim. Seni hala seven bir kadinim. Sen bana istedigini yap, karsimda sevis,opus,saril baskasina, benim gerizekali kalbim anlamaz bunu. Bunca zaman dil doktum de anlatamadim itogluna.
Ah be kedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?