29 Ağustos 2022 Pazartesi

Ses

Mis Kokulu tatilde ya hani, ofis bir anlamsız, bir boş… Merdivenden inip çıkanlara hiç bakasım gelmiyor, çünkü o değil biliyorum.

Neyse, sonra patronlardan biri geldi ve speakerla onu aramış. “Efendim,” diyen sesini duydum bir anda. Gülümsedim. İyi geldi.

Beni spora giderken gördüğü gün söylediklerini düşündükçe hala sırıtır, hayal kurarım… Spora gidene kadar gülüp durmuştum mesela. O gün spor çok çabuk bitti gibiydi, bir hayalin içinde yaşarken bir yandan da kalori yakıyor gibiydim.

Hayır sevgili okur, kadınlara karşı bir ilgisi var mı bilmiyorum. Bir adım atamam. Böyle küçük atışmalar çok hoş ve heyecanlı şimdilik. Bir şeylerden emin olunca koşarım zaten. Hem, hangi sevdiğimin kadınlardan hoşlanıp hoşlanmadığını biliyordum ki?



from WordPress https://ift.tt/X5KiOwQ
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?