19 Ağustos 2022 Cuma

Gün Boyu Bir Gülümseme Hali

Ahhh özlemiş beni!

İki kez söyledi hem de, ben bir karşılık vermeden…

Doğum günüydü dün. Kutladım. “1 teşekkür ederim 2 özledim 3 yoksa İstanbul’dasın ve kutlamaya mı geldin?” O sırada ben bir şeyler anlatmaya devam ettim. Sonra durdu durdu yine özlediğini söyledi. Bu ilk oluyor. ERİYORUM SEVGİLİ OKUR…

İstanbul’a çağırdı. Bu zamanlarda gidemem ne yazık ki. Kuzenim Ankara’ya askere geliyor yarın. 14 Eylül’de bitecek. O zamana kadar her hafta sonu onu ziyaret etmek istiyorum, kuzumu yalnız bırakamam. Ondan sonra gelirim dedim ona da. Tamam dedi, ben de babamı evden gönderirim, birkaç günümü de boşaltırım. It Takes Two oynarız, dedi; içelim de, dedim. O zamana kadar diyet ve sporumuza çok dikkat edip alkol tüketmeye karar verdik. YA PLAN YAPIYOR BENLE!

Ah kalbim! Tüm gün sırıtıp durdum. Buluşmamızı ve bana sarılışını hatırladım hep…



from WordPress https://ift.tt/SuD39gW
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?