21 Şubat 2020 Cuma

Yine Sevildiğim Bir Rüya


Konuştuğum insanlardan birisiyle bir süredir konuşmamaya başlamıştım, çünkü ayı gibi davranışlar sergilemeye başlamıştı. Ev arkadaşım da onunla konuşmam taraftarı nedense. Sürekli soruyor naptınız diye. Konuşmadım deyince de "E sana müstahak sevgilisizlik!" diye kızıyordu. Sürekli böyle konuştuğundan mıdır nedir, bir gün rüyama girdi kendisi ilk kez. Şöyle ki:

Evinde oturuyoruz. Ev arkadaşımın doğum günüymüş ve bu sporcu kişisinin evine gidiyoruz (Bu arada, bu ikisi gerçekten arkadaşlar eskiden.). Arkadaşlardan biri pasta almış. Ev arkadaşım mutfakta birileriyle sohbet ederken ben de sporcu kişisinin yanında gidiyorum. Bana arkası döük şekilde koltukta oturup tanımadığım biriyle sohbet ediyor. Arkadan sarılıyorum. Sanki bütün negatif yüküm havaya karışıyor o anda. Sonra birden kolunu kaldırıp beni göğsüne yatırıyor, bir eliyle de sarıyor. Dakikalarca öyle kalıyorum. O sohbete devam ediyor, ben de maymun gibi sarılmaya devam ediyorum. Sonra birden kapıyı elinde pasta ve yanan mumlarıyla eski sevgili açıyor. O da doğum günü kutlamaya gelmiş birkaç kişiyle beraber. Pastayı alacak olan arkadaş da oymuş meğerse. Ben hiç pozisyonumu bozmuyorum ilk gördüğüm sırada. Zaten onu orada tanıyan tek kişi benim ev arkadaşımmış. Sanki yüzü düşer gibi oluyor eski sevgilinin ama yanlış gördüm kesin diyerek ev arkadaşımı çağırmaya gidiyorum. Sonra uyanış.

İki duygu çıkardım buradan:
Birincisi; sporcu kişisinin büyüklüğü, gücü ve korumacı tavırları içten içe hoşuma gidiyor. Sarıp sarmalanmak istiyorum. Kendisini tanıdığım kadarıyla zaten böyle bir insan, ama bana karşı öyle olur mu bilemem.

İkincisi; yeni sevgili yüzünden eski sevgiliyi üzmekten korkuyorum, üzülmesin istiyorum bilinçaltımda. Bu düşüncem tamamıyla yanlış bir şey, kendisiyle ne görüşüyorum ne konuşuyorum, sosyal medyada bile görmüyorum. Üzmem mümkün değil, üzülmesi zaten mümkün değil.

Neyse, sonra ben bu sporcu kişisine tekrar yazmaya başladım bakalım. Rüyamın etkisinden kurtulamıyorum. Ben sadece sevgiye ihtiyacı olan bir köpeğim ve o da beni hayatı boyunca seven insanım sanki. Zaten uyanıp rüyayı ve onu düşünmekten bir daha uyuyamamıştım o sabaha karşı.

Aldığım haberlere göre de çok istekliymiş aslında, benimle olmayı istemiş ama ben geç cevap yazıyorum diye sinirlenmiş ve öküz gibi davranmış. Biraz da çekingen gördüğüm kadarıyla. Ben atıyorum adımları hep, o korkuyor. Ya da unutmuş flört etmeyi.

Derken, flört ne güzel bir şey sevgili okur! O heyecan ne kadar enerji verici. Yorgunum kendimi tanıtmaya ya da yeni birini tanımaya veya sevişmeye diyordum ama bir başlayınca devamı geliyormuş, özlemişim.

2 yorum:

  1. erkekler istedikleri takdirde çok ince düşünebiliyorlar. korkuları, unuttukları bi bahane olmuyor bence. dikkatli olmalı bence:)

    çok eğlen, çok mutlu ol, anın tadını çıkar:)

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?