3 Kasım 2019 Pazar

Antidepresan Bırakma Süreci #10

Ev değiştirmeydi, işten ayrılmaydı, ilişki bitişiydi; müthiş bir zamanda antidepresanı bırakmaya karar vermiştim. Evet.

Doktor ile bir program çıkarıp bırakma sürecine girmiştim. İlacın sonuncusunu 29 Ekim'de içtim.

Müthiş bir sinir başladı. Diş sıkıyorum. Korkularım çoştu, kimi zaman durduramıyorum bunu. Düşüncelerime hakim olamıyorum. Kötü düşünmemeliyim, iyiye odaklanıp evrene iyi enerji yaymalıyım diyorum ama hastalıklı düşünceleri kafamdan kolay kolay atamıyorum. Düne kadar kafayı yiyeceğimi sandım bu düşünceleri atamamaktan. Dün akşam ve bugün bir etkinlik içerisinde olduğum için midir bilmem, daha iyiyim.

En ufak bir şeye sinirlenmek de sinirimi bozuyor. Kısır döngüye bakar mısın sevgili okur?

Yine vücudumu çok dinlemeye başladım. Neremde ne sızı var, neresi karıncalanıyor, nerede bir değişik his var, takılıyorum. Düzelteceğim.

Elimi defalarca yıkamaya başladım. Bunun farkındayım. Durduramıyorum ama durduracağım. Düşüncelerimle halledeceğim. Bence o irade ve güç bende mevcut. Sadece şu agresiflik konusunda biraz yardım gerekecek gibi. Önce kendim iyileştirmeye çalışacağım tabii.

Kendi kendime halletmeyi deniyorum şu an. Henüz çok yeni. Başarırsam ne âlâ. Başaramazsam yardıma koşacağım. Tek başına yapamıyorsam zorlamanın âlemi yok sonuçta.

Ayrıca, sıkıntıların farkında olmak da hoşuma giden taraf oldu.

1 yorum:

  1. Merhaba 9 yıldır cymbalta kullanıyorum. 8 Yok 60 mg. Son 1 yıldır 30 mg ile gidiyoruz. Evlendim atandım. Rahatım dedim bırakayım. Hergun aldığım 30 mg i 4 günde bir almaya başladım 2 aydır. Ama hala buna alışamadı vucudum. Ilaci aldığım gün ve ertesinde ilacın yan etkilerini görüyorum. Son iki günde ilacsizligin. Çok b..ktan bi aşamadayım. Doktordan birşey anlamadım gitti. O bana gün asiri al demişti ama artık benim vucudum bu ilacı bu kadar almak istemiyor. O sebepten 4 günde bir iyi benim için dedim ama bitmedi su semptomlar.oneriniz var mı

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?