16 Mayıs 2016 Pazartesi

Protein, 15 günlüğüne yasak

Karaciğer yağlanması için gastroentrolojiye gitmeye karar verdim fakat o bölüme başka bir uzman doktorun yönlendirmesiyle gidilebiliyormuş. Ben de genel cerrahiye randevu aldım. Bugündü randevum. Anlattım durumu. Dedi ki, et yemeyeceksin; proteinsiz besleneceksin 15 gün boyunca, sonra da kontrole gel. Proteinsiz mi?

giphy

 

Ben aval aval bakınca doktor açıklama yaptı: "Hayvansal ürün yeme; süt, peynir, yumurta, et, tavuk, balık. Kuru fasulye ve bakla da yeme. Salata ye bol bol, akşamları 3 ceviz ve günde 3 litre su. Makarna yiyebilirsin, mantar yiyebilirsin. Ama proteini kes ve 15 gün sonra gel, bakalım." Uyku problemimi, halsizlik ve sinirli halimi söyledim, metabolizmamdanmış o.

 

Şimdi sorum, sorunum şu:

Ben ne yiyeceğim? Şaştım kaldım.
Ne yenir ki? Aklıma bir şey gelmiyor.
Tiroit yüzünden bazı sebzeler de yasak zaten.
Öğrenci insanın da yediği şeyler bellidir; annem kadar çok yemek bilmiyorum ben. Türlü, pilav, tavuk şiş, kebap, iskender, makarna, tarhana çorbası, yüksük çorbası ve erişteli mercimek. Neredeyse bu kadarla sınırlı benim bilgim.

[contact-form to="gozdelicious@gmail.com" subject=""Protein yasak" tavsiyeleri"][contact-field label="İsim/Nick" type="name" required="1" /][contact-field label="E-Posta" type="email" required="1" /][contact-field label="Website" type="url" /][contact-field label="Yorum/Tavsiye" type="textarea" required="1" /][/contact-form]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?