21 Eylül 2011 Çarşamba

Bilgisayarım bana bildiğin trip atıyor!

Wall E
Cep bilgisayarı aldım diye,aldığım ilk gün çöktü! Resmen kıskandı yahu. Hem de öyle bir çöktü ki!
"Ben bilgisayarımı çöktürecek kadar kötü kullanan bir insan mıyım?" diye diye... Kendime yediremedim. Ben ki bilgisayara bayılan, her şeyini bilen, çok dikkatli kullanan insan... Cep bilgisayarının verdiği mutlulukla arkadaşımdan aldığım USB belleği benim bilgisayara takmışım. Onlar da benim gibi virüslere dikkat eden tipler olmadığından... belleği taktığım anda bilgisayarımda mavi bir ekran belirdi ve kapandı,bir daha açılmadı. Neyse  format attım falan... Ben bilgisayarımı az kullanmaya başladım artık. Bu sefer de pili öldü. Pil sipariş ettim Toshiba bayinden.
Yeni telefon aldım. 2 gün bilgisayarımı kullanmadım,hiç açmadım. Açtığımda da fanlarının bozulduğunu söyledi sevgili bilgisayarcığım. Şu anda altında soğutucu var,onunla beraber kullanabiliyorum. Tamire vereceğim artık.

Bilgisayarım canlı olsa,tam olarak trip atıyor diyeceğim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?