29 Aralık 2023 Cuma

Kendime Sarılmak

Kendime sarılıp kendimi rahatlatmayı öğrendim bugün. Kendimi sevmeyi, kendime değer vermeyi öğrendim, deneyimledim, sonucunu gördüm. Başardım.

İçimdeki ben, beni affettiğini söylemişti zaten. Onca aşağılayışlarımla, kötü sözlerime, ezmelerime rağmen bana beni affettiğini söylemişti. Kocaman bir yüreği var onun, dünyanın tüm güzelliklerinin sığabileceği… Ona sarılıyorum artık. Ona en iyisini vermek için çabalayacağım. O, her şeyin en güzelini hak ediyor.

Ona sarılmak o kadar güzel hissettirdi ki!

Önce ağladı, gözlerini kapattı. Sonra rahatlayıverdi bebek gibi…

Seni kimsenin üzmesine izin vermeyeceğim artık. Ben hep yanındayım…



from WordPress https://ift.tt/6exFqBA
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?