4 Aralık 2021 Cumartesi

The Ruling Ring


Bugün "Tek Yüzük"ü buldum. Ebay'den aldım diye hatırlıyorum ama öyle olmayabilir. Türk malı değildi, o kesin. Yüzüğü zincire geçirmişim, öyle durmuş. Çok güzel görünüyor.

O sırada Berry'nin LOTR'u ne kadar çok sevdiğini hatırladım. Hemmen fotoğrafını çekip gönderdim. Minik bir RP başladı ardından. Çok hoş oluyor böyle sohbetler. Sanırım kitaplarını da okumaya başlayacağım. O kadar iştahla anlatmıştı ve anlatıyor ki, hiç bilmeyenin canı çeker. Sadece filmlerini biliyorum ben, hatta ebeveynimin ikisiyle birlikte gittiğim ilk sinema filmidir Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring. 

Bu yüzüğün ikincisi de vardı. Tesoro'yla beraber takarız diye almıştım. Sevgililerin matching aksesuarları. Meh! Kendisine yalvarıp yakarmama, her seferinde teklif etmeme rağmen bir kere bile izlememişti. Ne diye yüzüğü verirsin ki? Belki zamanla çok yakın bir arkadaşın ya da ne bileyim ailen olan birisi ona verdiğinde çok sevinecekti. İstemeyen, bilmeyen, anlamını düşünmeyen kişiye zorla item vermek de ne?! Iyyy severken ne kadar kör, aptal, ezik, beyinsiz bir karakter oluyorum ben ya. "Ben takmam," dediğini hatırlıyorum. O yüzden yüzüğü geri mi aldım yoksa sinirlenip attım mı hatırlamıyorum. Keşke ne verseydim ne de atsaydım. Şimdi Berry'ye verirdim. Çok da hoşlanmıştı hem. En azından onun için bir anlamı olurdu. Düşlere dalardı falan. Beni hatırlamasına gerek yok. Onun işine yarasın bir şekilde, kafi.

Hak etmeyene değer verme konusunda çok iyiyiz insanlığın geneli olarak.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?