11 Mart 2020 Çarşamba

Spora Başladım Sevgili Okur


Yıllık spora yazıldım. Aklım dağılsın diye. Gerçekten dağıtıyor.
Bir de güncelleme vereyim; Lustral'e başlayalı 2 kilo vermişim. Sürekli tuvalete götürüyor, iştahımı kapatıyor, bir de susatıyor mudur nedir? Üstüne bir de spora başlayınca, çok güzel oldu bu.

Şu yeni hastalık konusunda aşırı panik olmam gerekirdi ama nedense öyle bir aşırılık yok. Hatta eski ben olsa, spora gitmezdim kalabalık ortam burası diye. Sağımı solumu ellemeyi bıraktım. Ne bileyim, ağrıyan yerlerim ağrımıyor gibi geliyor. Sabah uyanında titremelerim azaldı. Şu 13 gün içerisinde yalnızca 2 kez oldu. O zaman da yanlış hatırlamıyorsam, alkol aldığım için Cedrina'yı almamıştım. Kendimi daha iyi hissediyorum, burası kesin. Ama yine tamamen umursamaz değilim. Ara ara taktığım şeyler oluyor.

Spora gittiğim için evde de pek takılmıyorum. Bir de işim olsa, of!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?