21 Şubat 2017 Salı

Antidepresana tekrar başladım #3

Son doz yükseltmesinden sonra ben daha da kötü oldum. Geceleri terliyorum, bolca rüya görüyorum (sanki rüya görmek için uyuyorum), gündüzleri ateş basıyor, daha çok kaygılıyım, hiç görmediğim krizler geçiriyorum vs vs. Hani bunlar ilacın yan etkileri mı yoksa başka bir hastalığım mı var bilmiyorum. Kafayı yiyeceğim! 
3 hafta kadar önce koltuk altım ağrıdı, sonra da ara ara sızlamaya devam etti. İnternette lenf bezleriyle alakalı olduğu söyleniyor. O günden beri koltuk altımda bir şey arıyorum. Artık iyice acıttım o bölgeyi. Boynumda lenf bezi şişmesi var, kontrole gidiyorum 6 ayda bir ama hani boyunda şişlik var ya, bir de koltuk altında çıkmışsa o zaman korkutucu falan diye düşünüp duruyorum. Dizimde de ağrı var zaten. Dirseğim de arada ağrıyor.
Ruh sağlığım hiç iyi değil okur. Ya sapıttım ya da bir hastalık var bende. Bak hala korkuyorum.
İlaç, etkisini en az 6 ayda gösterir. Bu yüzden bekliyorum bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?