5 Ekim 2016 Çarşamba

Anneminki gibi bir sevgi



Sevgilisi var diye fırsat kaçırdığını düşünmek... Gitmeyi çok isteyip, sırf sevgilisi var diye veya o gelmiyor diye gidememek. Gitmek istememek değil, GİDEMEMEK. Ya da götüne takmayıp koşarak kaçmak. Böyle düşünmeye başladığınız anda siktir olup gidin, ben öyle yaptım ve yaparım da, çünkü bu düşünce bir kere geldi mi bir daha asla gitmez. Bunun anlamı da sizin artık bittiğinizdir. Bu yüzden diyorum ki uzatmadan siktir olup gidin.




Yine fazlasıyla üşüyorum.



Annemdeki gibi bir sevgi istiyorum; aşkı siktir ettim artık, aşk kimsede kalmamış(!). Beni uyutan, ne yaparsam yapayım beni seven, bana kızsa da sevgisi bir gram azalmayan, bir damla gözyaşımda dünyayı yıkmaya hazır olan. Ben beni ağlatmaya çalışan, üzmeyi umursamayan, sarmayan, öpmeyen, canı istediğinde gelen, söylediğimi dinlemeyip anlattığıma bakıp geçen insanlar istemiyorum artık. BEN BENİ ÜZMENİZDEN BIKTIM ARTIK! Megalomanlığınızdan, egoistliğinizden, bencilliğinizden bıktım! Herkesi düşünüp iyi olmaya, üzmemeye, gönlünü etmeye çalıştıkça karşılığında tam tersini almaktan usandım! Ne kadar meraklıymışsınız iyiliği sabote etmeye be!!! Ha pardon, iyi olan ben değilim. Sizsiniz. Siz en iyisi, en samimisi, en doğrusu, en akıllısı, en gerçeğisiniz. Ben sahteyim.





Ama merak etmeyin, yakında gerçekten öyle olacak. Allah'a yalvarıyorum ben. Alacak o içimdeki sahteliği!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?