26 Haziran 2015 Cuma

Hay zıkkım böcekler!

Günlerdir kaşınıyordum. Alerji falandır dedim ama bugün bir seçenek daha eklendi.

Yastığımı duvara yaslamış, telefonumla oynuyordum. Kafama pıt diye bir şey düştü gibi hissettim. Karanlık olduğundan bir şey göremedim, saçımdır diye düşündüm. İçim rahatlamadı. Telefonun ışığını yastığıma bir tuttum, çatallarını dikmiş bir KULAĞAKAÇAN! Ya da ÇATALAVRAT!

image



Ulan kapalı evin içinde sen gel kafama düş! Şu anda daha beter kaşınıyorum. Üstüne huylandım. Üstüne midem bulanmaya başladı. Tırsıyorum bi de.

Yatağımı fenerle aradım, bir şey bulamadım ama sanki bir sürü şey bana dokunuyor, üzerimde geziniyormuş gibi hissediyorum.

Kafamı, üstümü silkeledim ama OFFF NEREDEN GELDİN BE SEN ŞAŞKIN HAYVAN? NİYE YANİ?

Bak kafamda bir şey var gibi sanki!

Bir de ormanda yaşamayı isterdim ben. Hayırdır sen ne ormanı? Ormanda bunun bin katı var, zeka küpü seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?