25 Haziran 2014 Çarşamba

Hayirlisini istiyorum

Hani "hadi bir dilek tut" anlari olur ya. Ne bileyim dolunaydir, kapatilmis kahve fincaninin tabaktan kaldirildigi andir, yildiz kayar, kandil olur, gozunden kirpik alirlar vs.
Aklimdan hep seni istemek geciyor.
Tam seni isteyecek oluyorum, mantigim depar atiyor: "Lan tamam onu istiyorsun da, hadi diyelim geri geldi, ayni seyleri tekrarlamayacagi ne malum? Ya yine kirarsa her parcami? Hadi diyelim yapmayacagina soz verdi, eskisi gibi olabilir miyiz? Olamayiz ki, benim aklimda hep o dusunce olur."
O anda vazgeciyorum seni istemekten.
Her ne kadar istemesem de.
Sonra "hayirlisi olsun" diyorum. Hayirlisi bana donmense, dön; hayirlisi baskasini sevmemse, seveyim; hayirlisi aci cekmemse, uzuleyim.
Seni cok istiyorum.
Bir o kadar da istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?