1 Kasım 2011 Salı

I-Doser Testing

I-Doser'dan Alcohol'ü denemeye karar verdim. 35 dakika sürüyor. 30 dakika sonra, yazıyı düzenleyip neler hissettiğimi yazacağım.


Düzeltme 18:08


Şimdi kalktım,dilimde bir uyuşma var. Aklımda çok şey vardı,onları atamadım sanırım ya da attım mı bilmiyorum. Ellerim kontrolsüz hareket ediyor gibi. Klavyede yazı yazarken zorlanıyorum,yani sürekli yaz sil oluyor,istediğim tuşlara tam olarak basamıyorum. İlk gözlerimi açtığımda başımı kaldıramadım. Tekrar tekrar kalkmayı denedim. Rüyalar gördüm,mutluluk vardı hafiften. Ama şimdi çok da bir mutluluk yok,sadece istediğimi yapabilirmişim gibi geliyor,sonuçlarını bildiğim halde.

2 yorum:

  1. bunu bana öğretir misin ? bir çok kez denememe rağmen odun kıvamında dinlediğimden dolayı hiç bir etki alamadım ben..

    YanıtlaSil
  2. Great Post! I-Doser for PC is the most popular computer application to achieve a simulated mood or experience through the use of binaural beats. Each doses is scientifically designed for the customer satisfactions. Every download I-Doser application includes two free doses.

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?